Oferta Letnia Akademia Suzuki 2022
Pedagodzy
Imię i nazwisko | kraj |
---|---|
Zohara Rotem | Australia |
Daniel Fajardo | Hiszpania |
Marzena Jasińska | Hiszpania/Polska |
Edyta Karska | Polska |
Renata Kossakowska-Lichtor | Polska |
Anna Łuczak | Polska |
Anna Sibley | United Kingdom |
Warsztaty Pianistyczne
Zajęcia | Uczestnicy I-III książki | Uczestnicy IV-VII książki |
---|---|---|
Fortepian lekcje indywidualne | 3x 30 min | 3x 45 min. |
Kameralistyka lekcje w zespole | 2x 30 min | 2 x 30 min. |
Zajęcia grupowe fortepian | 5x 45 min | 5 x 45 min. |
MMG | 4x 45 min | |
Literatura fortepianowa | 4x 45 min | |
Chór | 5x 30 min. | 5x 30 min. |
Suzuki Voice | 4x 45 min. | 4x 45 min. |
Koncert solowy uczestników | ||
Koncert kameralny uczestników | ||
Konferencje dla rodziców | ||
Lekcje otwarte | ||
Wieczory Kołysanek | ||
Lekcje z praktykantami* | na życzenie | na życzenie |
Koszt zajęć: 1300 zł
opis zajęć
Indywidualne zajęcia z pedagogiem.
Zajęcia w duetach/triach z pedagogiem
Lekcje grupowe, w których uczestniczą dzieci z podobnego poziomu zaawansowania.
MUSIC MIND GAMES to nauka podstaw teorii muzycznej poprzez zabawę przy użyciu innowacyjnego programu nauczania, ekscytujących gier i atrakcyjnych kolorowych materiałów.
Autorką Music Mind Games jest Michiko Yurko, amerykańska pianistka i teoretyk z czterdziestoletnim doświadczeniem. Opracowane przez nią gry i materiały odwołują się do różnych stylów uczenia się (słuchowych, wizualnych, kinestetycznych) i są dostosowane dla wszystkich grup wiekowych i poziomów umiejętności.
Gry i koncepcje Music Mind Games są podzielone na dziewięć obszarów tematycznych:
Dlaczego gry?
- łatwiej jest przyciągnąć uwagę uczniów
- uczniowie, dzięki atmosferze zabawy, uczą się szybciej
- trening pamięci odbywa się naturalnie
- uczniowie uczą się współpracy
- uczniowie mają poczucie postępu i osiągnięć
- uczniowie chętnie powtarzają gry, a repetycja to podstawa uczenia się

Grupowe zajęcia w formie wykładów – słuchowisk skierowane do starszych uczniów.
Zajęcia wokalne integrujące wszystkich uczestników warsztatów oraz chętnych rodziców/obserwatorów.
Grupowe zajęcia wokalne, podczas których uczestnicy poznają fantastyczne utwory z repertuaru wokalnego Suzuki, ćwiczenia oddechowe i z emisji głosu.
Opis metody:
W praktyce:
Zobacz Film
Koncert sobotni na którym uczestnicy wykonają utwory przygotowane ze swoim pedagogiem prowadzącym.
Koncert czwartkowy na którym uczestnicy wykonają utwory kameralne przygotowane w czasie warsztatów.
Spotkania dla rodziców.
inaczej Masterklasy czyli tzw. lekcje mistrzowskie. To lekcje fortepianu, prowadzone z udziałem publiczności. Zadaniem uczestników będących na publiczności jest obserwacja lekcji, analizowanie problemów i zagadnień oraz wyciąganie wniosków, także apropos własnego grania/rozwoju.
To wieczorne spotkania przy wieczorynkach – kołysankach w wykonaniu pedagogów i uczestników.
To możliwość spotkania z młodymi nauczycielami, którzy kształcą się na nauczycieli Suzuki. Korzyści z zajęć czerpią zarówno uczniowie jak i przyszli nauczyciele.
Muzyczny Pakiet Maluszka
Zajęcia | Dzieci 0-4 |
---|---|
SECE | 5x 30 min. |
MMG | 4x 30 min. |
Suzuki Voice | 5x 30 min. |
Wieczory Kołysanek | 5x 20-30 min. |
OPCJA: Lekcja fortepianu (od 2 r. ż.) | 1x 15 min. |
Koszt zajęć 590 zł + ew. lekcja ind. 40 zł
opis zajęć
Suzuki Early Childhood Education to edukacja muzyczna i ogólnorozwojowa dla najmłodszych od pierwszych miesięcy życia. To program zajęć edukacyjnych stworzony jest przez Dorothy Jones (Kanada) w oparciu o metodologię dr. Shinichi Suzuki (Japonia).
• rozwija umiejętność koncentracji i komunikatywności
• trenuje pamięć i kreatywność
• ćwiczy poczucie rytmu, dynamiki i muzykalności
• kształtuje osobowość, charakter a także pewność siebie
• uczy liczyć, recytować, oswaja z językiem angielskim
• inspiruje czytelnictwem i literaturą
• uczy współdziałania z innymi (a nie konkurowania), wchodzenia w pozytywne interakcje z rówieśnikami
• zacieśnia więzi z rodzicami
MUSIC MIND GAMES to nauka podstaw teorii muzycznej poprzez zabawę przy użyciu innowacyjnego programu nauczania, ekscytujących gier i atrakcyjnych kolorowych materiałów.
Autorką Music Mind Games jest Michiko Yurko, amerykańska pianistka i teoretyk z czterdziestoletnim doświadczeniem. Opracowane przez nią gry i materiały odwołują się do różnych stylów uczenia się (słuchowych, wizualnych, kinestetycznych) i są dostosowane dla wszystkich grup wiekowych i poziomów umiejętności.
Gry i koncepcje Music Mind Games są podzielone na dziewięć obszarów tematycznych:
Dlaczego gry?
- łatwiej jest przyciągnąć uwagę uczniów
- uczniowie, dzięki atmosferze zabawy, uczą się szybciej
- trening pamięci odbywa się naturalnie
- uczniowie uczą się współpracy
- uczniowie mają poczucie postępu i osiągnięć
- uczniowie chętnie powtarzają gry, a repetycja to podstawa uczenia się
Grupowe zajęcia wokalne. Śpiew jest najnaturalniejszą, pierwotną formą muzycznej ekspresji. Śpiewamy z dziećmi, śpiewamy dla dzieci.
Opis metody:
W praktyce:
Zobacz Film
Wyciszające spotkania przy wieczorynkach-kołysankach w wykonaniu pedagogów i uczestników
Zajęcia indywidualne spotkanie – inspiracja. To krótka przygoda z fortepianem w roli głównej.
lekcje grupowe, w których uczestniczą dzieci z podobnego poziomu zaawansowania
Zajęcia grupoweMusic Mind Games. Grupowe zajęcia, w czasie których korzystamy z fantastycznych materiałów edukacyjnych. Gry i zabawy przybliżające zasady i teorię muzyki, na różnym stopniu zaawansowania.
Zajęcia grupowezajęcia integrujące wszystkich uczestników warsztatów oraz chętnych rodziców/obserwatorów
Zajęcia wokalneuczestnicy poznają fantastyczne utwory z repertuaru wokalnego Suzuki, ćwiczenia oddechowe i z emisji głosu.
Zajęcia wokalnekoncert sobotni, na którym uczestnicy wykonają utwory przygotowane ze swoim pedagogiem prowadzącym
indywidualniekoncert czwartkowy, na którym uczestnicy wykonają utwory kameralne przygotowane w czasie warsztatów
Zajęcia grupoweinaczej Masterklasy czyli tzw. lekcje mistrzowskie. To lekcje fortepianu, prowadzone z udziałem publiczności. Zadaniem uczestników będących na publiczności jest obserwacja lekcji, analizowanie problemów i zagadnień oraz wyciąganie wniosków, także apropos własnego grania/rozwoju
z udziałem publicznościprzy wieczorynkach – kołysankach w wykonaniu pedagogów i uczestników
wieczorne spotkaniato możliwość spotkania z młodymi nauczycielami, którzy kształcą się na nauczycieli Suzuki. Korzyści z zajęć czerpią zarówno uczniowie jak i przyszli nauczyciele
wspólne spotkania